Ben ikisinden de cok korkuyorum. Cesareti olan kadinlara helal olsun kiz. Panik atak hastasiyim bundan sebep mi bilmiyorum ama düşünün saat 8de uyandim yatakta normal dogum ve sezeryan dogum izledim aglaya aglaya gozlerim sis simdi inip kahvalti edeceğim 🤣
Sezeryan olurken degil ama masadan kalktiktan sonra bastirma olayi cok korkutuyor beni. Cekistirme anini izledim kimse hissetmiyor o ani ama izlerken beynim uyustu. Sonradan karna bastirma olayi en korktugum yer oldu ama…
E normal dogum desen ayakta dogursam sanki yaparim asagi dogru yer cekimi mantigi ama catala yatip ittirmeyi ben yapamam zaten nefesim yeterli degil normal gunlerde bile. Hadi yaptik e öncesinde cati muayenesi beni cok urkutuyor o kemiklere degmesi parmaklarin. Yani bu kadar arastirmak izlemek bence iyi birsey degil. Ben daha 10haftaligim ve dunyanin stresi benimle beraber. Her dk agliyorum doguramiycam diye oyle bi ağlamak da degil hickira hickira yani , keske bi gozyasim suzulup gecse.. 🤣🤣 ay allahimmm yarabbim sen buyuksun sen herkese yardim et ferahlik ver