Portakalcicegi Fatime07 Çıktım kuzum cok şükürr odadayım ama bebeklerin emme refleksi gelişmemiş küveze gittiler 😕 ciğerleri solunumları iyiymiş biraz toparlanaym İnsallah bende yazacağım hikayenmizii
Fatime07 Portakalcicegi tez zamanda kavuşursunuz inşallah canım çok kalmazlar refleksleri biraz gelişsin sana verirler hiç stres yapma üzülme onlar yanına gelene kadar sen de toparlanırsın inşallah 🙏🏻☺️☺️
Portakalcicegi Fatime07 doktorumda öyle söyledi kuzum en azından kendini toparlamış olursun daha iyi ilgilenirsin dedi ama işte insanın aklı kalıyor, birkez gördükten sonra ayrılası hiç gelmiyormuşş insanın 🥰💕 iyi olacağız İnsallah 🙏🥰
Fatime07 Portakalcicegi aynen canım inşallah bizlerde haber ver kiloları da çok güzel doğmuşlar maşallah 🙏🏻☺️
Nur_089 Portakalcicegi gozun aydin canim allahim sag salim buyutmeyi huzur icinde buyutmeyi nasip etsin insallh kendini toparlayinca degayli olarak hikayeni merakla bekliyorum🫶🏻🙏🏻
Nisayktlpp Portakalcicegi hözün aydın canım benimmm en kısa zamanda kavuştursun inşallah bizleride haberdar et olurmu Bir de sen mi istedim doğumu yoksa doktormu 36. Hafta alalım dedi
Portakalcicegi Nur_089 sağolasın canım benim Amiin İnşallahh 🤲 biraz ağrılarım var toparlayanaym hemen yazacağım ama merak ettiğin birsey varsa hemen cevaplarım 🥰
Portakalcicegi Nisayktlpp cok tesekkur ediyorum canım amin İnşallah mutlaka yazacağımm. Doktorum istedi 36 yı Nst de cok sancım çıkıyordu kii bugünde tam zamanında almışız dedi 3 cm acılmam olmuş birde rahmim çok incelmiş
Nisayktlpp Portakalcicegi anladım canım Allah yardımcınız olsun süt sağıp mı gönderiyosun ğeki Ya çok soru soruyorum 36 ya 4 günüm kaldı senide sık boğaz etmek istemiyorum ama 🙊☺️
Portakalcicegi Nisayktlpp sorun değil canım Elimden geldiğince cevaplamaya çalışırımm, henüz süt sağmadık istemediler bugün beslenmeyeceklerr yarın duruma göre bakacağızz, mama da aldık her ihtimale karşı alın dediler
Nisayktlpp Portakalcicegi ben inanıyorum inşallah en kısa zamanda kavuşacaksın yavrularına Daha güzel toparlanacaksında iyi düşünelim iyi olsun❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰
Nisayktlpp Portakalcicegi ben çantama mama koymadım biberon koydum artık lazımmolursa eczane dolu heryer o şekilde alırız mamayı diye düşündüm tabi inşallah hiçbirimize gerek kalmaz
FilzBck Portakalcicegi mama olarak ne aldın canım 😊sabah benimde doğumum var hastaneye yatışım oldu olmassa eşime söyliyim alsın kimse bilgilendirme yapmadı bugün bebekler için ☺️Buarada sağsağlim kucağına al inşallah en zorunu atlattın Allah kucağına almayı nasip etsin 😊
Nisayktlpp gunel91 evet ikiz ennimde 2500 ama doktor -300 gr olabilir yanılma payı ile dedisağlıkla gelsinlerde 🧿
Portakalcicegi Nisayktlpp evet canım bende öyle yaptım zaten biberon koymuştum ama mama gerek olursa alırım diye düşündüm aynı sen gibi nitekim de istediler aldık ama biberon kendi biberonlarını kullanacaklar