Seyma06 Yarım korse kullandım 2. Gün ayaktaydim çok zorlandım diyemem açıkçası ben rahattım kişiden kişiye değişir tabi
Tubacngl Gamzeerdgn 500 lük mü 1000 ilk mii ıhlamur dışında ne kullanıyosun ben netten baktım ama bişey göremedim ağrıda oluyo ödemden dolayı sanırım
Night Frhnn 12 gün sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim ciddiyim. Ama ilk 1 hafta oturup kalkarken destek aldım yani biryere tutundum falan, dikkat ettim. Wc de bira z zor oluyordu klozete otururken omndada yavaşça oturup kalkıyordum onun dışında hiç bişey yoktu
irem6125 12 saat önce sezeryan yapmış biri olarak yazıyorum kendinizi korkutmayın, korkutmak isteyenlere kulaklarınızı kapatın. Biraz dirayetli olursanız yürümek konusunda cesur davranırsanız inanın gaz çıkarmak da ağrıları atlatmak da çok Kolay.
Tugceakts67 Night biriken kan çabuk çıksın diye yapıyorlar herkese yapmıyorlar galiba ama yapılması iyi birşeymiş çok acı ben hemşirenin koluna yapışmıştım Allah rızası için yapmayın diye anlık olarak çok acı veriyor kapıda eşim fln bekliyordu çığlığıma geldiler ne oluyor diye 🤭
OzgeSrc Frhnn ilk asamada kalktiginiz zaman dikişleriniz biraz zorlayabilir ister istemez agri sizi oluyor. Ama yurudukce daha iyi oluyorsunhz sezeryanin ilaci yürümek 🌸 onun disinda gaz problemi var. Ben oldugum gunu ayaga kalktim cok beni zorlamadi acikcasi
Jelybon Frhnn Pek bir şikayetim olmadı. İlk ayağa kaldirdiklari an zor oluyor. Çünkü uyuşukluk geçmiş oluyor.Ama yürüdükçe iyi oluyor.Ne kadar cok yurursen o kadar cabuk iyilesiyorsun.Eve gelince 3-4 gun yatip kalkmasi zor oldu. Sana önerim sakin tamamen düz yatma.Ben o hatayı yaptım. Eve gelince çok yorgunum diye tek yastıkla tamamen yattım.Ama kalkması çok zor oldu. Sonra 3 yastıkla biraz dik bir şekilde yatmaya başladım o zaman iyi oldu. 1 haftada da daha rahat yatıp kalkmaya gezmeye başladım.
Gamzeerdgn Tubacngl ben 7 gün hastanede yattığım ıcın serum verıldı hep suan bınlık 2 Farklı antibiyotik kullanıyorum evdeyım süt vermem yasak 1 hafta boyunca
Tubacngl Gamzeerdgn çok geçmiş olsun canım Banada 1000 lik yazdı ödemden dolayı ne zaman gider acaba yada azalır
Rabia04_09 Tugceakts67 😅 aynı durum bende de oldu hatta o şişlik inmeden ikinciye hamile kaldım gerçekten psikolojik olarak bende kontrole gidene kadar acaba birşey mi unuttular içimde yoksa enfeksiyon mu oluştu da şişti diye korkuyordum ama birşey yokmuş 😅
Tugceakts67 Rabia04_09 ay en çok korktuğum şey hemen hamile kalmak 🥺 çok zor bebiş küçükken yine hamiş olmak Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dikişlerden daha sıkıntı oluyor mu acaba hemen hamile olunca
Dark Frhnn sadece gazim vardı başka şikayetim olmadı çok güzel geçti, ayağa kalkarken ufak destek aldım sonra hiç almadim
Rabia04_09 Frhnn Herkesin süreci farklı oluyor tabii şimdi herkes farklı şeylerden bahsedecek ama siz gözünüzü korkutmayın oluruna bırakın. İlk kalktı elbet biraz zor oluyor ama yere değil karşıya doğru bakın ki başınız dönmesin. Birde ben gaz sancısı aşırı çektim hatta karnım bi ara öyle şişti ki doğuma gittiğimde o kadar karnı yoktu diyebilirim aslında biraz kendimce gereksiz evham yaptım gaz çıkarma konusunda sonuçta hafif ıkınıma isteği oluyor acaba dikişime birşey olur mu korkusundan geç çıkardım ama asla öyle bişey yapmayın korkulacak birşey yokmuş bol bol su tüketin ve kayısı yiyin gaz sancısı çekmemek adına
Rabia04_09 Tugceakts67 ilk bebeğimi kaybettiğim için Rabbim nasip ederse bu ilk olacak inşallah. Şu an 15 haftalık hamileyim henüz dikişlerden yana bir sıkıntı yaşamadım ama bebek ağırlaştıkça ağrı yapabiliyormuş bi kaç kişiden öyle duydum ama henüz deneyimlemedim 🌸