Valla ben çok zorlandım ayağa kalktığımda nefes darlığı yaşadım konuşmak istedim sesim çıkmıyordu ilk 2 gün ama herkesin vücudu bambaşka bana böyle oldu diye size böyle olacak diye bir durum yok ama sezaryende en önemli şey kesinlikle bol bol yürümek dirayetinizi kaybetmeyin ve sürekli yürüyün yürüdükçe herşey daha iyiye gidiyor