Taricat damlaikan Amine çok hoş çok kibar bir isim bence . Hem peygamber efendimiz sav ’in anneciğinin ismi 😍
piiremsesinannesiii damlaikan bende çok istiyordum amine ismini ama annemin ismini koymaya karar verdim çok güzel bir isim bence canım :)