Czn2105 34_34 24. Haftada bir başladım şu an 34. Haftamdayım hala kullanıyorum. Hafif bir ilaç sanırım çünkü kullansam da kramplarım olabiliyor ama kullanmazsam daha ağır bacak ağrılarım oluyor
Neclaaaaa 34_34 şuan 37+4 üm ağrılarım çok fazla ama sabrediyorum mecbur ilaçsız geçirmeye çalışıyorum
Eclipse3 Gunde 1 kez kullaniyorum 28. Haftadan sonra basladim 33 haftaligim hala devam ediyorum yoksa kuyruk sokumu ve bacak agrisina dayanamiyorum