caglayesil merhaba . Sizinle aynı durumdayım . Bende de parlaklık var . Ben de fetal dna yaptırdım. Siz kaçıncı haftadasınız ? Parlaklık geçti mi ? Benim de kafam rahattı nipt yaptırdığım için fakat geçen forumlardan birinde nipt yaptırıp sonucuna güvenip amnıyo yaptırmayan birinin bebeğinin down sendromlu olduğunu okudum , çok üzüldüm ve tedirgin oldum . Şimdi acaba yüzde 1 lik ihtimali gözardı etmeyip amniyo mu yaptırsaydım diyorum . Sizin doktorunuz ne dıyor bu konuda ?