beyzzsenturkk Daffyy basenlerimden aldım biraz onun dısında elim kolum aynı ödemim de yok sayılır yüzüklerim rahatca oluyor sadece bunca kilo nereye gidiyor merak ediyorum 😂😂😂
ecemsuuuuu Sultan_gunes47 valla bende inanamadim acı ama gerçek almışım valla .. ya benim için ne kadar az alırsam o kadar iyi çünkü zaten kilolu hamile kaldm 90 kiloyla 😔
Sultan_gunes47 ecemsuuuuu canım korkma önemli olan bebişin moralini bozmak için asla demedim ama doktora danış bir anda kilo alımını şeker tansiyon vs bağlıyorlar o yüzden yani sen 1 hafta çok fazla yiyip aldıysan orasını bilemem
ecemsuuuuu Gskader evet inşallah doğumdan sonra gider geri verilir bu kilolar ya valla kalır diye korkuyorum 🙏🏻😔
Daffyy beyzzsenturkk ne güzel ben komple ödemden ayaklarıma ellerime kadar şiştim ayakkabılarım bile olmuyor ya😅
1anne2bebek__ Papiiii ödem ve şişkinlik oluyor.sabah aç karnına bi tartıl istersen. Ama İnan gidiyor kilolar. Ben emzirirken akşam 10-11 ton balıklı salata yiyordum hiç kilo almadım. Bebeğin ve sen sağlıklı ol gerisi halloluyor inan.
Papiiii 1anne2bebek__ sabah vakti tartikirim iyisimi dedigin gibi.Evet onemli olan saglik ama yinede hemen siskolasmak da istemem zamaninda olsa iyi olur)
fatimass Gskader 36 olduk bugun. 52yle hamile kaldim simdi 59um. 28 haftadan 59da kaldim kilo alamiyorum. Endiseleniyorum bu yuzden biraZ
ecemsuuuuu Sultan_gunes47 doktorum bişey demedi ama önemli olsa üstünde dururdu tahlil falann isterdi bnce .. aslında çok da yemedim bilmiyorum yani farkında degilim acaba yedimmi kiii🤔🤔😂😂