pamukprensesss Gercekgulbahar aç karnına alındığında da kabızlık yapabiliyor. Doktorum bana kahvaltıdan 2 saat sonra falan almamı önerdi çok şükür kabızlık falan da yaşamıyorum
KeremikoBayky Gercekgulbahar ferro sanol evet. 11 in altı çıkınca değer veriliyor. Hamilelikte kansızlık kötü bir durum erken doğumu ve gelişim geriliğine sebep olabilir
pamukprensesss Gercekgulbahar o şekilde alındığında kabızlığa daha çok sebep oluyormuş zaten kahvaltıdan 2 saat sonra da pek tok kalmadığım için sıkıntı olmuyor. Benim kendi kadın doğum doktorum o şekilde söyledi. Eczanedekiler falan da hep aç karnına diye belirtiyor
TeoMom Gercekgulbahar Doğum sırasında çok kan kaybedildiği için veriyorlar canım kimi doktor 6 kimi doktor 3 ay daha kullan diyor ben alıştım artık 12. Haftadan beri içiyorum başta kabızlık problemi yaptı ama şükür kısa sürdü geçti
Nursaygi Gercekgulbahar Doktora sormuştum ilk ilacı yazdığında ne kadar kullanıcam diye doğuma kadar dedi. Gebelikte kansızlık istemediğimiz bir şey demişti o yüzden doğuma kadar demişti.
yagmur089 Gercekgulbahar ewt her hamilelikte kullanilir oglumdada kullandim bundada ve asiri kansizligim oldugu için birinci kutu bitiryor baya bida yazdircam 12 haftalikken d vitamini birde kan ilaci yazildi
Tuntun Gercekgulbahar bende de çok kansızlık vardı . Rutin kullanıyordum 3 aydır kan ilacı doktor ilk üç ay kullanma yoksa bebek kansız kalır dedi bıraktım.
Snglhfs Mrblar bn da doktorum demir depon boş dedi siz hangı ilacı kullanıyorsunuz miğde bulantısı kusma yapmayan varmı
Hulya2626 Snglhfs ocean markası demir ilacı bulantı yapmıyor. Devletin ödedikleri genelde bulantı yapıyor. Oreoferon beni mahvetmişti
tugbacns Gercekgulbahar feramat kullanıyorum bende hiçbir yan etki yapmadı hatta dışkı rengini bile değiştirmedi bende mi bir sıkıntı var acaba diye düşünmüyor değilim 😅