Binnur-cam Gercekgulbahar ben kullanıyorum gebeligimin başından beri kabizlik yapıyo dışki rengi koyulaşması yapıyo ama yapacak bisi yok mecbur kullanıyorum. Sabahları da ac karina karadut özü kullaniyorum oda iyi geliyormus kansızlığa
Momsy410 Gercekgulbahar ben hamielikten once de kullaniyordum hic kesmeden devam ettin ama 3. Aydan sonra veriyorlar cogu kisiye. Diski rengini degistiriyo kabizlik da yapiyo o yuzden daha dikkat etmek gerekiyo yediklerine
Nursaygi Gercekgulbahar Bende 6. Haftadan itibaren kullanıyorum evet kabızlık yapıyor ama kişinin bünyesinden bünyesine değişiyor bence. Bazen her gün bazende 2 günde bir tuvalete çıkıyorum bende aman aman bi kabızlık yapmadı.
Nazlicangrhn-3009 Gercekgulbahar hepimiz kullanıyoruz tek değilsin canısı 😂🙈 ama ilk zamanlar kabızlık yapıyor dikkat et kuru meyve falan ye bol bol da su iç mutlaka sonra magnezyuma başlayınca ikisi birbirini dengeliyor kabızlık yapmıyor 👍
Zeyemzey Hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum 28+1 olduk hala kullanıyorum bende şuana kadar hiç kabızlık yapmadı
Aslimii Gercekgulbahar kullandigim vitaminin icindeki deger az oldugundan ek olarak çigneme tableti olarak kullanmaya basladim. ilk baslarda kabizlik yapti ama balik yemedigim icin balık yagina basladigimdan beri daha rahatım.
Nursaygi Gercekgulbahar Doktora sormuştum ilk ilacı yazdığında ne kadar kullanıcam diye doğuma kadar dedi. Gebelikte kansızlık istemediğimiz bir şey demişti o yüzden doğuma kadar demişti.
TeoMom Gercekgulbahar Doğum sırasında çok kan kaybedildiği için veriyorlar canım kimi doktor 6 kimi doktor 3 ay daha kullan diyor ben alıştım artık 12. Haftadan beri içiyorum başta kabızlık problemi yaptı ama şükür kısa sürdü geçti
Papatyaa_01 Gercekgulbahar hangisine başladınız ben feramat kullanıyorum 16.haftamda başlamıştım yan etkisi çok diye duydum ama bi yan etki olmadı sadece büyük tuvalet rengi değişti o kadar :)