Hulyasezer Simay13 hemde nasıl trawma ben hamılelıgımı yasayamadım kı paylasım bıle yapamadım eve tıktım kendımı stresten hastanede yattım 3 gun toparlanmaya calısıyorum hamılelık cok streslı bı donem ne gelırse rabbımden bol dua edıyorum namaz kılıyorum yasın okuyorum sende oyle yap tek rahatlatan o baakada bısey rahatlatmıyo
Simay13 Hulyasezer tek siginamız Rabbimiz tabi. Benimde ikinci gebelik. 9 yaşında bir kızım var. Stresli geçen 9 ay bize
Hulyasezer Simay13 gezmeye cıkıyorum gezmeye cıktım dıye kendımı kotu hıssedıyodum cok psıkolojım bozuldu benım 2.cı gebelıgım olmasına ragmen
Hulyasezer Simay13 eger aldırmayı dusunmuyorsan yaptırma ona o kdr para verecegıne evıne cocuguna bısey alırsın ama aldırcam yada basıma gelecek varsa bastan ogrenmek ıatıyorum dıyosan da yaptr durumun ıyıyse hıc dusunme yaptır benım esım calısıyo sadce o yıne yaptıralım ıcın rahat etsın dedı ben hayr dedım
Simay13 Hulyasezer yoook. Aldırmaya karşıyım. Bir can o. O canı ona biz vermedik ki ömrünü sonlandırmak bize düşsün. Evlat ya. Kıyılır mi. Üzülüyorum bu gibi durumlara. Üçlü testi yaptirmamin nedeni anksiyete hastasıyım. Acayip tavan yaptiriyor stres üzüntü. İlk başta dedigim gibi. İkili testin daha önemli olduğunu dedikleri için yaptırdım.
Melikeee61 Bende 10 haftalık hamileyim doktorum 13. Haftanda gel 2 Li tarama testi yapıcaz dedi, ondan kafam çok karışık yaptırıp yaptırmamakla. Çok şükür herşeyim yolunda hiçbir sıkıntı yok şuana kadar
Simay13 Melikeee61 ikili teste git bence. Diğer testlere göre daha iyi doğruluk payı tabi bence. Çünkü ikili testi normal çıkanlara diğer taramaları gerek görmüyorlarmis öyle duydum. 20.li haftalarda ayrıntılı utrasyon yapılıyor birde en güzeli bu. Garantili diğerlerine göre.
Simay13 Bebegim0101 ne güzel ya. Moral bozukluğundan stresten başka birsry değil anneye. Böyle doktorlarin olması bir şans
Simay13 Bebegim0101 çok sevindim. Herkes böyle iyi doktorlara gelse keşke. Benim demedi. Sen bilirsin dedi.
Simay13 Bebegim0101 yok ölçüm yapmıştı sadece ikili tarama için. Herşeyin normal değerlerde olduğunu dedi sadece.