Simay13 hemde nasıl trawma ben hamılelıgımı yasayamadım kı paylasım bıle yapamadım eve tıktım kendımı stresten hastanede yattım 3 gun toparlanmaya calısıyorum hamılelık cok streslı bı donem ne gelırse rabbımden bol dua edıyorum namaz kılıyorum yasın okuyorum sende oyle yap tek rahatlatan o baakada bısey rahatlatmıyo