yanlisanlamaama minipanda ben ilkinde yapmıştım 8.gün çıkmıştı diye hatırlıyorum ikincisinde hiç yapmadım ama bence erkenden test yapmayın kan tahlili gününe kadar bekleyin ben pek güvenmiyorum o testlere
27ozlem minipanda ben 10. Gün yaptım ve net bir şekilde belliydi. Şu sayılı günler hiç geçmez tahmin ediyorum ama tavsiyem 10 günden önce yapmayın boşuna üzülmeyin. Çıkıyor olsa doktor zaten 12. Gün yapın demezdi 😉
Mehtap5353 minipanda bence 5.gün erken ben 9 günümde idrarda kaliteli test almıştık o kadar silik çıkmıstıki biz uyduruyoruz demiştik artık gidip kan verdik allaha şükür cıkmıştı
Gamzeygc minipanda Ben de sizin gibi 5. günden baslamistim test yapmaya 🤭 Insan dayanamiyor sizin gibi sadece benim görebildigim silik cizgi vardi her gün daha da netlesti
Zeynepdediki Benim 5. Gün kan testi yaptırdım negatif çıktı böyle 5. Gün negatif olup pozitife dönen var mı acaba 😔😔