Tinasu
Benim de öyle 2 gündür yürüyüş yapıyorum uzun uzun eve gelince kasıklarım ağrıyor.Uzanıp dinlenince geçiyor neyseki.Dün kontrolümüz vardı 2.kez nst ye alındım sancı çıkmadı.Bundan sonra 2 haftada 1 gidecekmişiz kontrollere.Aşırı halsizlik ve yorgunluk halim de var 🥴34+5 olduk bugün.