Tinasu Nasıl gidiyor benim ayakta fazla kalınca kasık ağrılarım oluyo dinlenince geçiyo enfenksyondanmıdır acaba koku falan yok sadece akıntı ama beyaz bilemedim 🤔
Deniz-Demirin-Annesi Tinasu 35+3 oldum canım benim de ağrılarım vardı sancılar başlamış olabilir doktoruna danış bence
Dilara556 Tinasu 33+4 ayakta durunca hafif kasık ağrısı oluyor . Akıntılarda beyaz akıntıdan korkmayın . Rengi sarı ve kokulu olunca enfeksiyondan oluyor genelde bide yanma varsa idrarda
seyma9188 Tinasu Benim de öyle 2 gündür yürüyüş yapıyorum uzun uzun eve gelince kasıklarım ağrıyor.Uzanıp dinlenince geçiyor neyseki.Dün kontrolümüz vardı 2.kez nst ye alındım sancı çıkmadı.Bundan sonra 2 haftada 1 gidecekmişiz kontrollere.Aşırı halsizlik ve yorgunluk halim de var 🥴34+5 olduk bugün.
Tinasu Dilara556 haftaya çarşamba randevum var inşallah normal bişeyidr dediğin gibi,bu haftalarda insan daha bi korkuyomuş
Mina_yldz60 Biz de 35 haftalik olduk Ahh ahh kaburgada ağrı ayakda cok durunca çatı ağrısı oturup kalkamama yatıp dönememe aırt ağrısı var da var
Mina_yldz60 Tinasu doğsun o ayaklarını ısırıcam zatn ayaklarını ite ite kaburgamı çürüttü resmen hergünmü ağrır acır ya neyseki son 24 gün az kaldı Allahın izniyle
Tinasu Kader_dede1 daha çok erken ya az daha dursun kuzucuklar birde çok sertleşti tombişin hareketleri can yakıyo nerdeyse
egesmommm Kubradmrtnc 33+0 dayım 2 Ocakta bir sonraki randevum biraz uzak bi tarih gibi geldi ama herhangi bir sorunda ara dediği için rahatladım
Tinasu Dilara556 evet bir kere girdim nst ye 32 de şimdi 34+0 ım haftaya çarşamba gidicem inşallah problem yoktur
Kader_dede1 Tinasu Dursalar keşke evet ya her hareketi acıtıyor artık miniklerin sağlıklı olsunlar da yeter
atlassmommm egesmommm bende 33 haftalık oldum ama doktorum 2 hafta sonra gel dedi 2 Ocak çok uzak bir tarih değil mi yaa
gizemakay 34+3 teyiz. Bugün başladı kasıklarımda agrılar, yalancı sancılar oluyormus heralde :( ayağa kaltıgımda aşagı dogru cok fena bi baskı oluyor Allah sag salim kucagımıza almayı nasip etsin 🙏😊