Ayse_Nuryusuf01 Senem11 benimde çok şükür şeker konusunda bir rahatsızlığım yoktu qma artık o kadar çok yemeye başlayınca kendi kendimden korktum ,😅😅😅
dry658 Çok çikolata yeme isteği magnezyum eksikliğinden kaynaklıyomuş taze fasulye ve ıspanak yemek o isteği biraz dengede tutuyomuş aklınızda bulunsun annişler
evin_bozkurt Senem11 aynı ben gerçekten özellikle ben sütlaç çok yedim 😊 bende 33+3 üm sizinle aramızda bir gün var sanırım