Senem11 bende öyleydim her gün her gün 1 değil 3-4 tane fln yiyordum sonra bir gün artık yeter şeker hastalığım olacak dedim kendimde almayı bıraktım eşimi de tembihledim alma dedim alırsanda fazla alma 1 tane tek aldım o şekilde artık yemiyorum yersemde 1 tane tek