Meryemiss Yeni anne adayları önümüzde uzun bir yol bizi bekliyor aslında kısa ama günler annelerw geçmediğinden çok uzun bakalım zamanları nasıl geçireceğiz neler yapacağız rahat hamilelik geçirecekmiyiz dertleşelim
hlmaydogdu Meryemiss 8 hafta + 1 yaşında oğlum şuan ayağımda, midem ayağa kalkmış halay çekiyor, ben desen durumlar nanaay,,, pozitifliginizi bana da yollayın lutfeeen 🥲
Sedavedoga Meryemiss biz 10+4 olduk zaman hızlı geçiyor bence zaten çalışan bir insanım ev ve iş arası koşturmaktan bazen unutoyorum bile 😂
Allahkahretmesin1 Meryemiss 8+3 oldum keşke rahat geçirsem sabahın 6 sından beri hastanedeydim sabaha kadar kustum en son dedik bu böyle olmayacak diye bi hastaneye gittik serum falan aldım iyiyim şimdilik
Meryemiss hlmaydogdu çok pozitif değilim aslında planlı bir hamilelikti benimkisi ama ilk kızımda zorlu doğumdan kaynaklanan hipoksi var yani oksijensiz kaldı sol kasları zayıf 3 yaşında ve yürüyemiyor gövde dengesi çok yok biraz biraz adımlıyor şuan çok düzgün olmasada onuda kucakta götürüp getiriyorum fizik tedaviye vs ama çocuk olmadan sosyalleşemez gelişimi yavaş olur dedi hocaları ve gördüm ki yeğenim yürümeye başladığında onu gördü ve yürümesini taklit etmeye başladı bu çocuk iyi gelecek ama süreç nasıl olur hiç aklım almıyor tek bildiğim allah yardım eder
hlmaydogdu Meryemiss inşallah canım rabbim her zaman yardımcın olsun zor tabiki ama dediğin gbi kardeşi olunca oda artık ablalık yapacak ona öyle düşün Allah daha beterinden korusun evlatlarımızı 🙏
Meryemiss Sedavedoga daha şuan yeni olduğundan karınlar bi belirginleşsim iyice büyüsün o zaman sabah işe kalkıp gitmek çok zor ilk kızımda bende işe gidiyordum şimdide çalışıyorum ama evden çalışıyorum öyle bir derdim yok rahatım
Meryemiss Kubraeser benimde ilk gebeliğimde hiç olmadı ama bunda felaketti şuan daha iyi ama özellikle geceleri ağrım var bazen bıçak saplanıyor gibi
Mel_ Kubraeser bende 8+4 oldum bugün. Kaşık ağrısı ve bel ağrısı var uzanarak dinlenerek geçirmeye çalışıyorum normal diye düşünüyorum. Durulmayacak derecede değil çok şükür. Yumurtlama zamanı ağrısı gibi. Bir kaç hafta daha sabırla daha iyi oluruz inş sağlıkla büyüsünler de 🥰
tubiii11 Aysenur222 Mervem- Mel_ Kubraeser ne kadar çok 8+4 var inşAllah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım bebişlermizi 😍 iki gündür migde bulantılarım ve kasık ağrılarım hafifledi ve bu durum da ister istemez beni tedirgin ediyor siz de de böyle mi bazı günler yoğun geçiyor bazı günler daha hafif ?
Sedavedoga Meryemiss haklısınız Allah şuan yeni çünkü hava karanlık oluyor insan gerçekten uyanmak istemiyor ağırlaşmaya başlayınca en azından yaz geliyor olacak biraz enerji verir
Meryemiss Sedavedoga şuan herkez öyle hamile olmayan dahi sabah sıcacık yatagından kalkıp işe gitmekmi istemiyor sen nasıl istemeyeceksin allahım kolaylık versin umarım rahat bir hamilelik geçirirsin
Meryemiss Mel_ bends uzanınca daha şiddetleniyor kasık ağrısı yada hareketsiz olduğum için daha çok hissediyorum ilk hamileliğimde hiç yaşamadım böylr birşey
mysakfn Bizde bugün tam 8 haftalık olduk uzanınca sol alt karın bölgesinde sertlik sizede geliyor mu kızlar