AngeL- gittim canım doktorda sertleşmeler olacak dedi aynı bizim dedigimiz gibi sorunlar olmazsa sıkıntı yokmuş,e alanı dar kocaman oldular maşallah 🙈
Doktorda çok önemli bulmuyo geriden gelmeyi,sadece minyon olacak diyor o yüzden çok takmamaya çalışıyorum😊suyu yerindeyse,kan akımları normalse kilo çok geriye gitmezse iyi dedi