Bebekdelisi benim zaten açılmam ve kısalmam var canım. Doktorum yat dediği için 21. Haftadan bu yana yatıyorum.
Çok sık değil ama gün içinde oluyo. Heleki geceleri sabah karnım taş gibi oluyor
Bu arada siz doğum yapmıştınız sanırım gördüm bi kaç kez. Sancınız var mıydı ?