Ysfgl_3003 doyumsuzlar demek ki. Tek çalışana hiç çalışmayana fırsat verseler keşke. 2 çalışan ev araba herşeyi var 1000 TL mi muhtacsin be insan. Kaç insanın haklarına giriyorlar yazık günah cidden. Benim eşim tek çalışan her ay kira verip birde kanser annesine çalışmahan babasına gönderiyoruz. Bize ay sonu sıfır ona rağmen eşim sakin başvurma diye benimle kavga ediyor. Bizden kötüleri var diye