Nesli8181 Ysfgl_3003 kaymakamliga gidiyorsunuz sosyal yardıma orda yardımcı oluyorlar zaten direk sistemden bakıp guncelliyolar
Ysfgl_3003 Nesli8181 153 arayıp yenidoğan paketine başvurdum ona bile red gelmiş ya. Şaka gibi eşim tek çalışıyor benim de riskli hamileliğim zar zor geçiniyoruz. Neye göre bu yardımı yapıyorlar ve ya red ediyorlar acaba
Nesli8181 Ysfgl_3003 ben hamileyim eşimden ayriyim ben alıyorum her ay engelliyim ama engelli maaşım bile az yani
Ysfgl_3003 Nesli8181 Allah kolaylık versin inşallah. Çoğu kişi yazmış evimiz var alıyoruz diye. Demek ki şans artık
Nesli8181 Ysfgl_3003 şans ile alakası yok ki hamileyim ben şuan ve bebeğimin babası sahip çıkmıyor 5 ay oldu geri geldim annem destek oluyo çalışmadığı halde yani
2ncikezanne Ysfgl_3003 sadece evi olanlar olsa evi arabası dükkanı bagi bahçesi her şeyleri var ama hiçbiri kendi üzerine değil diye yardim alan bile var bizim Bi arabamız var diye sanırım çıkmıyor bize de üstelik eşim asgari ücretli çalışan borç harç bataklık gibi zaten Allah yardımcımız olsun
zeynepaylaipek M-ihri33 bende başvurdum bir ayı gecik bekledim baktık çıkmadı. Bana çıkmadı eşime çıktı eşimde çok önce başvurmuştu ama tam ne kadar bekledi onu hatırlayamiyorum.
Ysfgl_3003 Nesli8181 yq zaten size çıkması güzel sizin için demedim. İhtiyaç sahibi herkese çıksın inşallah 🙏🏻
Nihaann Bizdede eşim çalışmıyor 4 aydır.Ben asgari ucretliyim 3000 kira veriyoruz,hamileyim ve 2 ayın sonunda reddettiler. Ne olması verekiyor acaba anlamıyorum
Ysfgl_3003 Nihaann valla bende bunu dedim işte kimisi yazmış eşim çalışıyor ben çalışıyorum evimiz var alıyoruz diye. Biz niye alamıyoruz neye göre bu yardımı yapıyorlar ona takıldım
Kubrabsyg45 Ysfgl_3003 doyumsuzlar demek ki. Tek çalışana hiç çalışmayana fırsat verseler keşke. 2 çalışan ev araba herşeyi var 1000 TL mi muhtacsin be insan. Kaç insanın haklarına giriyorlar yazık günah cidden. Benim eşim tek çalışan her ay kira verip birde kanser annesine çalışmahan babasına gönderiyoruz. Bize ay sonu sıfır ona rağmen eşim sakin başvurma diye benimle kavga ediyor. Bizden kötüleri var diye
Ysfgl_3003 2ncikezanne vallahi aynen evlendik zaten borç içindeyiz taksitle falan riskli hamileliğim çalışamıyorum eşim tek çalışıyor yemin ederim evimize doğru düzgün yiyecek alamıyoruz. Zoruma gidiyor evlenmeden önce yıllarca çalıştım. Maaşımdan o kadar vergi kesiliyordu şimdi bir yardım veriyorlar o da çıkmıyor. Hoşgeldin bebek paketi için başvuru yaptım ona bile red denilmiş.
2ncikezanne Ysfgl_3003 yok yere veriliyor verilen o yardimlar vallahi, bana hosgeldin bebek paketinde şaka gibi erkek bebek olduğu halde eşime kız bebek eşyaları vermişler oda bakmadan almış gelmiş ben olsam kafalarına çalardım o iki parçayı da
Ysfgl_3003 2ncikezanne ihtiyacı olmayanlara daha çok çıkıyor etrafıma bakıyorum her yardımı alıyorlar şok oluyorum. Bi hoşgeldin paketi bile çıkmaz mı ya
clover444 M-ihri33 ben 10kere başvurdum bana çıkmıyor herhan gibi Bi gelirimiz yok eve kira bide ihtiyacı olmayanlara çıkıyor. eğer size çıkacaksa 2hafta icinde başvuru kabul edilirdi büyük ihtimalle çıkmaz