Fidan_14 Aysenurozs aynı haftalarda benimde oluyorudu Çok acı verici birşey Bana doktor papaverin fitil yazdı Anal yolla koydum o geciriyordu
Selen_kck [silindi] Aysenurozs bende duphalac kullanıyorum iyi geliyor ve ortam sıcaklığı 25,5 filan +kalın pijama sıkıcı terletici oluyo ama aşırı güzel rahatlatıyor bağırsakları
Aysenurozs yagmur089 gerçekten çok fenaydı yani bu böyleyse normal sancılarda napıcaz bilmiyorum vallahi
Nazlicangrhn-3009 Aysenurozs bende yaşadım aynı sıkıntıyı ebe rezene çayı içebilirsin demişti papatya da olur demisti
Aysenurozs Nazlicangrhn-3009 bende bir ebe sitesini takip ediyorum onda da bitki çayları arasında içilmez olanlarda rezene yazıyor. Ihlamur iyi geliyor ya rahatlatıyor
Nazlicangrhn-3009 Aysenurozs valla bana ebede içebilirsin dedi doktorumda belki kişiden kişiye değişiyodur bişey diyemem kuzum
Aysun56 Aysenurozs ablam kullanıyordu herkesin bünyesi farklı tabi doktora sorup sonra kullanmak daha iyi olur
Bebetooooooooooo Aysenurozs neler çektim neler o haftalarda oluyo bu gaz problemi 🤦🏻♀️ bırak ağrıyı nefes bile alamıyordum yürüyüp gaz çıkarmaya çalışıyordum . Birde karnım masaj yapıyordym bağırsak hareketlerine doğru ,anca öyle çıkıyordu