Kızlar sabahtan beri gaz sancısı çekiyorum duş aldım soda içtim ayaklarıma sıcak su torbası koydum hiç bir şekilde geçmedi. En son korktum hastaneye gittim alttan muayene edildi ultrasonla bakıldı nst çekildi idrar tahlili yapıldı bir problem yok gaz sancısı diyip gönderdiler. Eve geldim devam ediyor nasıl geçer bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. 29+3 haftalığız