EcemUgur01 Derya5866 İnşaAllah bir seste kavuştursun Allah ❣️ hurma da iyi geliyor diye biliyorum bende yemiştim devamlı
almilakusunannesi Derya5866 çarşamba kontrolde sordum doktor sordum ne yapayım diye normal doğum olması için bunları söyledi direk yapmaya başladım cumartesi çatı muayenesi oldum 3cm açıklık vardı. Ama ondan önce hiç bakılmamıştı açıklığıma
Nuray08 Valla hurma yiyorm adacayi suquat yotubede ki videolar simge dumanın egzersizleri merdiven in çık yürüyüş ama henüz bisey yok :(
Nuray08 Derya5866 37 hqftaligim cnm 2 cm açılma var doktor bu hafta gelebilir dedi bende herseyi yapiyorm ama gelen giden yok 1 saattir agrilwr giriyor cikiyor kasiklarima belime belki bu sefer geliyordur
Derya5866 almilakusunannesi ayy bende başladım ama 1 cm di sancım çıkıyor haftaya tekrar gittiğimde belli olur heralde
Bellacaio Derya5866 yoga da malasana diye bir poz var. Netten bakabilirsin, o pozisyonda oturabilirsin az az. Bol yürüyüş ve hurma diyorlar( 2 dogumumda da yedim etkisi var mı bilmem ama yediğim hafta hep doğum yaptım)
Derya5866 Nuray08 bende 37+6 yım sancılarım var 1 cm de açılmam var işte bende dogmasinu istiyorum artık kilosu da iyi gelişimi de daha fazla büyürse sezeryanla doğum dedi doktor o yüzden ne olursa yapacağım artık
Hazalaskin Derya5866 hurma ,adaçayı ,squat, merdiven inip çıkmak, sıcak duş,korunmasız cinsel ilişki bunları dene canım mutlaka fayda görürsün
Derya5866 Hazalaskin kaç günde açılmam artar şuan benim için önemli olan açılma çünkü sancım var açılmayı bekliyoruz