dilaradoyan SutlacimiYedimmiBen zaten doğuracak değil mi. Neyi öğrenmek istediniz tam anlayamadım ben
SutlacimiYedimmiBen dilaradoyan normalmi yapsin sezeryan mi kararsız diger ikisi normal olmus iyide gecmis ama rahim sarkmasi biraz korkutuyor onu
Ikinciyeanne @SutlacimiYedimmiBen vajina estetigi derken sarkan rahim idrar torbasıni toplatmayi kasttettim zaten dogum yapinca dahada sarkar
dilaradoyan SutlacimiYedimmiBen yani bunu doktoru söyleyebilir. Rahim sarkması daha da sıkıntılı hale gelecekse zaten sezeryana önerir. Ama bir sorun görmezse normale yanaşır doktoru