SutlacimiYedimmiBen Selam anneler yengem hamile 3. Cocugunu doğuracak ama ikinci dogumdan sonra rahim sarkmasi baslangici var denilmis normal dogum yapabilirmi varmi aranizda yasayan yada boyle birsey duyan?
girl_boy_annesi SutlacimiYedimmiBen evet benim ANnem yaptı canım 4. Kardeşim 4.500 gram doğmuştu o zaman Rahmi sarkmıştı kız kardeşimi ona rağmen doğurdu sıkıntı olmadı
Dark SutlacimiYedimmiBen zorlu doğumlarda oluyor genelde, benim teyzemde var idrar kaçırıyor korktugu icin operasyonda olmuyor. sonraki dogumlari etkilemiuor sanirim cunku onun ilkinde olmus ama artmis
Ikinciyeanne Doktor olup olmayacagi hakkinda bilgi vermemis mi forumda duymustum 2 3 kisiden normal doguma engel degilmis hatta sonrasinda vajina estetigi yaptirip toplatanlar bunuda normwl dogurup vajina estetigi yaptiricam diye postlarda gormustum
SutlacimiYedimmiBen girl_boy_annesi gecmis olsun canim peki rahimi dahada sarkmadi mi? Doktor birsey dedimi dogumdan sonra?
girl_boy_annesi SutlacimiYedimmiBen daha da sarkık sidik torbasıda aşağıya inmiş Annem ameliyatını olmak istedi doktor 50 yaşından önce önermiyorum çünkü erken yaşta yapınca yine sarka biliyormuş 41 yaşın da Annem 45?olayım yaptıracağım diyor
SutlacimiYedimmiBen Dark iste bnde onu merak ettim dogum arttikca sarkmada artar yengem bunu dogursun 4.yude istiyor
dilaradoyan SutlacimiYedimmiBen zaten doğuracak değil mi. Neyi öğrenmek istediniz tam anlayamadım ben