Birgul-34 Aslında bu ikinci gebeliğim oluyor ilk kızımın bebek arabası hediye olarak gönderildi yani hiç uğraşmadım 2 gebeliğime almak istiyorum Ben de set olarak almak istiyorum ama bakalım �lk Kızında tekli olarak hediye olarak geldi bana çok da beğendim yani beğenerek de kullanıyorum hala yani öyle hemen hemen birinde bildiğim öyle bir mağaza falan yok ama büyük avm’lere falan gidersen oralarda bulursun yani çocuk mağazalarından falan ben ebebek’ten alacağım kaynanam alacak Daha doğrusu bana o da hediye Aslında olacak da bakalım kaynanam bu sefer hediye edecek