TansuTalay 2 numara ile 1 numara arasında pek bir fark yok evet. Direk 2 de alsanız olur. Extra, natural ve bio natural olarak üçünü de kullandım. Extre biraz daha parfümlü gibiydi pişik yapmaya elverişli bir bez olduğu için fazla kullanmadım. Natural 1 ay boyunca kullandım memnundum ama pişik yaptı. Bio natural çok güzel bir bez maddi açıdan zorlamayacaksa bio natural kullanın. Prima ile eş değer bir bez.