Gamzeark 37+1 ben de doktorum da normal olması taraftariyiz ama en sağlıklısı hangisi olacaksa bebegim ve benim için de onun olmasini istiyorum yani dualarim genelde bu yönde çok sartlamiyorum kendimi ikisine de hazır olmak istiyorum psikolojik olarak 🥰