Gamzeark normal doğum yapmiş birisi olarak tavsiye ederim ama vücudunuz ve bebeiş buna izin verirse elbette çatı darlıgı olup norml doğum yapmişları tanıyorum feci birşey gıbı anlatyolar sonrasında sezeryan oluyorlar çok daha iyi oldugunu söylediler o yuzden bebeğiniz ve size uygunsa normal doğum öneriyorum o doğumhaneden çok rahatşıkla yürüyerek çıkmiştım bikaç dikiş vardi sadece kısa sürede eskı hayatıma dondum