Heyecanli_gebe1 kız tarhana hazır zaten yağda kavurup suyunu koydum. Mercimek köftesi de kolay hemen soğan salça kavur koy oldu. Menemen de annem sagolsun kıslık dıye yapmıştı bi yumurtasını kırarım o kadar 😥 Fazla duramıyorum ağrıdan kolaya kaçıyorum