Umutluanne1 Klinik doktorları özel hastane de ameliyat yapmaları yasaklanmış artık . Resmiyet kazanmış ne zamandan itibaren geçerli bu durum bilgisi olan var mı . Doğuma 2 ay kalmış ben doktorumu değiştirmek istemiyorum artık
gizemkaban Umutluanne1 peki klinik doktorların ödemesi nasıl oluyor bilginiz var mı? Özelde doğum yapıcam klinik doktoruyla, hastaneye tam doğum ücreti doktora da bir o kadar ücret istediler. Bu şekilde mi oluyor
Umutluanne1 2022bebeki çok saçma yaaa doğum şubatta beni vuracak bu durum sanırım resmiyet kazanmış ama dimi ben öyle duydum
Umutluanne1 Bebeko19 arkadaşlarıma doktorları söylemiş başka doktor bulun diye bn doğum yaptıramıcam diye
Ftlyztrk1 Ben de klinik doktoruna gidiyorum ve bu yönetmeliği duydum doktoruma sordum şimdilik sorun yok doğum yaptırıyoruz dedi. Doktorunuza bi sorun
2022bebeki Umutluanne1 Evet maalesef kazanmış.Doktorumla bugün konuştuk onun da canı epey sıkkındı. Benim de Ocakta doğumum etkileneceğim sanirim belirsizlk çok kötü çok mağdur olan hekim ve hasta olacak
Umutluanne1 2022bebeki aynen öyle yaaa sonuçta 7 ay 8 ay boyunca aynı doktorda ilerlemişsin bu saatten sonra hiç bir doktora içimiz ısınmaz
2022bebeki Umutluanne1 Kesinlikle sürecini de bilemez bag kuramazsin. insallah bir kolay yolu bulunur
Umutluanne1 2022bebeki inşallah canım ya . Cimer e şikayet edin diyor bir doktorun profilinde şikayet etsek değişen bişey olur mu acaba
Umutluanne1 Bebeko19 sor canım . Unutmazsan bana da haber verirsen sevinirim . Benim de çarşamba günü kontrolüm ama dayanamıyorum çmerak ediyorum süreci
2022bebeki Umutluanne1 Belki bir kamuoyu oluşturabilir en azından rahatsızlığımizi dile getiririz. O hastanenin doktor kadrosunda olmasi gerekiyormus doktorunuzun eğer böyle değilse sorun oluyormus
Umutluanne1 2022bebeki doktor kadrosu derken canım ne demek acaba . Ameliyatların hepsini o hastanede yapması kadro da olduğu anlamına mı geliyor acaba . Hasta bakmıyor mesela hastanede
2022bebeki Bebeko19 Evet garantiye almakta fayda var. Tek hastane seçme ve oranin kadrosunda yer alma şartı var diye biliyorum yanlış bilmiyorsam. Umarim mağdur olmayiz
2022bebeki Umutluanne1 Hastanenin doktor kadrosunda olmak zorundaymis. Yani prosedürde de oranin doktor olarak görünüp klinikte çalışabilirmis. Ameliyat yapmasi o anlama gelmiyor sanırım.
Umutluanne1 2022bebeki bu sorularımızın cevabı doktorlarlarımızda … umarım hiç birimiz mağdur olmayız . Doktor seçme hakkımız yok bizim şuan bu durumda