Elif--96 Nurl0 Allah’ım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm bütün hamile bayanlarımızın sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Elif--96 Nurl0 bende 39+3 Perşembe günü son kontrol var benmde bakalım ozamn belli olacak doğumum ozamana kadar gelmezse büyük ihtimal sezaryan ilk çocuğum normal olduydu bakalm hayırlısı bu nasıl olacak