melegimhosgeldin1 Allah bağışlarsa dünya tatlısı bir kız evladım var gönül ister ki erkeği de tadalım ama Rabbim sağlıklı hayırlı versin. Doktorumuz ilk kızımı da 10 ya da 11. Haftada kız demişti öyle devam etti,bu bebeğimi de baya erken söyleyince sanırım dedim kesin kız ☺️ ama siz de dahil herkes erkek dedi. Alta büyük kızımın ultrasonunu atsam sizce kafa kemik ve bacak arasının farkı var mı bu bebeğimle,zahmet olmazsa tabi 🥰
