melegimhosgeldin1 ilk gebeliğim ama 17. Haftada hissettim. herkes erken daha deyince yok ya bağırsaktandır falan demiştim. Sonra doktorumuzla konuştuğumuzda gayet olabilir demişti, evet erken hissetmişsin ama bebeğin gelişimi önden gidiyor ve zayıf bir kadınsın hiisedebilirsin demişti. Kelebek kıpırtısı ya da göz seğirmesine benzeyen bişeyler oluyor ilk zaman 🥰