Dilek-K0 melegimhosgeldin1 şuan bile kıpır kıpır gece uyutmadı ve sabah saat 6 dan bu yana uyuyamadım durmuyor oğluşum 😂
emirtosveannesi melegimhosgeldin1 ben 16 da hissetmeye başlamıştım ama doktorum bağırsak hareketlerindir demişti sshsh
tazecikannee Bende 20 haftada hissettim ilk gebeliğim çok güzel bir his Allah herkese tattırsın bu duyguyu ❤️
tugcegk melegimhosgeldin1 hissedersiniz inşallah çok güzel bi his önce çok hafif hafif hatta her gün bile hissetmiyorsunuz ama sonra gitgide şiddetleniyor 🤭🤭 aminnnn hepimizinki inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza 🧿😍🥰
Kbetul Ben ilk 14 15. Haftalarda hissetmeye başladım şuan 35im hala ama hala çok hareketli bebeğim var hep hissediyorum hareketsiz anı çok çok nadir normal mi acaba bu 🥹🥹🤷🏻♀️
Nazli-61 melegimhosgeldin1 evet ama insan ne hissediğini biliyor daha önce yaşanmayan bi his anlaşılıyor direk bebek olduğu onu diyenler bence kendi yaşayamadığı için başkasınında yaşamasını kabul edemeyenler 😂🤷🏻♀️
Songul_33 Sanırım en erken ben hissettim henüz 2 aylıkken balık yüzüyor gibiydi içimde. Şuan 18 +2 deyiz net hareketleri hatta eşimin eline daha 3 aylıkken tekme attı 😁😁 Ve eşim hissetti maşallah güçlü olacak dedi şaşırdı henüz minnacıkken yani 🤣🤣
melegimhosgeldin1 Songul_33 😂😂😂Maşallah aceleci minnoş 13 haftalıgiz Bı iki gün önce eşimle tartıştık sirii uzulince bende hissetim uzanmistim sessiz sessiz duruyordum elimde karnimdaydi bı anda harkaet hissetim eminim gazdan değil yada bağırsak değil o kadarını ayırt edebilirim Ama şuan gören güler bu anlattigima 😂😂Yaşamayan bilemez yaşadıklarımızı anlayamaz🤭🤭Maşallah minnoşa Baya haraketliymis
Asilinannesi16 melegimhosgeldin1 15+4 te hissetmeye başlamıştım ve kimse inanmamıştı 🤦🏼♀🤣 sonra ispatlamaya çalışırken eşimde hissedince inandırdım 🤣🤣 ardindan doktor yok canim daha neler gazdir o dedi tamam hocam gaz dedim napim yani 🤣🤣 şimdide hissediyomusun diyolar artik net hissetmem lazim çünkü yok diyorum hissetmiyorum 🤣🤣 oğlumla gizli sakli sevisiyoruz 🤣🤣
melegimhosgeldin1 Asilinannesi16 İnanmiyolar çok bilmislikle o kadar erken hissedilmez diyolar ama jendi daha iyi bilir insanin
Asilinannesi16 melegimhosgeldin1 ay valla aynen öyle yani suan 23 üz 15+4 te nasil hissediyorsam hala öyle hissediyorum sadece şiddeti arttı inanmasinlar hiiiccc urasamicam valla 🤣🤣🤣
melegimhosgeldin1 Asilinannesi16 Aman çok lazım değil güzel hissi yaşayıp çekil kenariya ne güzel inanmasinlar nazar ederler