Nazzzzzz amin cnmm inş 😔 evlat çok başka birşeymiş insan daha görmeden en çok onu düşünüyor onu seviyor benim bi arkadaşımın da topuk kanında yüksek çıkmış çocuk endokrine götürmüşler doktor 1 ay daha bekleyelim Yenidoğanda ilk aylar olabiliyor netleşsin ona göre ilaç başlarız demiş ama arkadaşımın 1 ay sonra da yüksek çıkmış maalesef şimdi 1,5 yaşında ilaç kullanıyor şükür gelişiminde zekasında hiçbir sorun yok inş senin hiç gerek kalmaz bunlara bol bol dua et herşey allahtan