Ahuevren06 mervee19_ ikinci haftam, doktor doktor gezdik resmen hepsi aynı şeyi yapıyorlar. Beta değeri 1000 olmadan olumlu konuşan olmuyor ne yazık ki. “ama hamileyim di mi?” diye sorduğumda evet diyorlar. Hiç üzülme sağlığına odaklan
mervee19_ Ahuevren06 inşallah bugün dgerim yükselmiştir heyecanla bekliyorum sonucunu tekrar yazarım 🥰
Burcuuu12A mervee19_ Artış var gebesinizdir ama bu değerlerde kese görünmez. Zaten doktorlarda keseyi görüp kalp atışı duymadan gebesiniz demiyor. İçiniz rahat olsun 🙏