Bu akşam oradan yemekten geliyoruz. 1 yalını geçmiş bebeğim var aynı zamanda 5 aylık hamileyim bebeğimin dişi yüzünden uyku düzeni yok açbe çok hareketli ben de ağırlaşmaya başladım aşırı yoruluyorum. Ama asla bana inanmıyor. Ve her koşulda kendi hamileliği kendi bebeği ile kıyaslıyor hafife alıp küçümsüyor. Bu da beni çok rahatsız ediyor. İnsan anlaşılmak istiyor bazen.