30 haftalk gebeyim. Tamda bu sıkıntılardan bugün muayene oldum doktor bunun normal olduğunu bebegin bu haftalarda küçük olduğu için doğum kanalına girip çıkabileceğini ve bununda ağrı yapabilecegini korkulacak bi durum olmadığını söyledi. Bide eger biraz şişliğinz de varsa ödem kaynakli agrinin fazla olabileceğini söyledi .