Mom-baby3435 Cemre_nur Amin canım inşallah sana da Allah bir kolaylık versin bir seste seni de bebişi de kurtarsın inşallah 🤲🏻🤲🏻
Mom-baby3435 Ayytacc çok teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın şu an bile sabah nasıl olacak bilemiyorum
MugeGuness Alttaki testte var gibi sanki. Benim de testim böyle çok silik çıkmıştı. Adetime daha vardı dayanamadım yaptım çünkü sizin gibi 😊 Şimdi kızım büyüdü 8 aylık oldu bile 🥰 Allah gönlünüze göre versin inşallah kan verin kesin sonuç 🙏
Birprensesannesi2525 Hayali bir çizgi var gibi canim şimdiden hayırlısı diyelim ben ilk kızımı böyle öğrendim adete 1 hafta vardı ayni böyle silik bir çizgiydi, hayırlısı olsun inşallah
Mom-baby3435 Birprensesannesi2525 inşallah dua edin lütfen umutsuzlukla umut arasında gidip geliyorum gerçekten 🥹
Mom-baby3435 Kızlar kan testi verdim ama çok saçma bir durum oldu üç kez kan testini incelemeye aldılar doktor öyle dedi birinde 2 birinde 2.49 birinde 4.4 çıkmış başına böyle bir durum gelen var mı adetim 7 ya da 8 aralıkta olması gerekiyo