Mom-baby3435 Deletedmom_21 evet canım dünde hafif bir çizgi vardı ama bugün yaptığım gerçekte daha belirgin umutlanmakta istemiyorum
Mom-baby3435 arirangg yarın sabah acile gidip vermeyi düşünüyorum dua edin lüften inşallah da vardır🤲🏻🤲🏻🥹
Mom-baby3435 arirangg inşallah bozuk değildir canım dün yaptığımda da hayali bir çizgi vardı bugün ki 5 dakika içinde belirginlişti. Adetime 3 ya da 4 gün var canım bazen bir gün gecikme olabiliyo bende
arirangg Mom-baby3435 3-4 gün kala ancak bu kadar çıkar canım zaten. Şimdiden hayırlı olsun diyelim. Allah sağlıklı bir gebelik geçirmeyi nasip etsin🌺🥰
Mom-baby3435 arirangg inşallah canım öyledir🤲🏻❤️ bi an ne yapacağımı şaşırdım ama insan umutlanmakta istemiyo sonrası insanı daha çok yıpratır yarın sabah gidip kan testi verecem
Mom-baby3435 arirangg tamam canım yarın sabah bu post altına yazacam şimdiden dualarınızı bekliyorum inşallah Rabbim bu ay hepimize hayırlı haberler almayı nasip eder 🤲🏻🤲🏻
Mom-baby3435 Cemre_nur inşallah benimde öyledir duanızda bana da yer verin lütfen yarın sabah kan verecem🥹🤲🏻🤲🏻
Mom-baby3435 Ayytacc çok teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın şu an bile sabah nasıl olacak bilemiyorum