Derya_gumus Allah razı olsun sagolun sizde hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın bebeğinizi inşallah, eller ayaklar bağlanmıyor zaten belden iğne vurulunca uyuşukluk geliyor ve hiç bişey hissetmiyorsun söyle söyleyeyim dokunduklarını,çekiştirdiklerini hissediyorsunuz ama acı yok ben en son bebek çıkarken bi baskı ve boşluk hissettim o sırada panikleyip beni komple bayıltın dedim hemşire de bebek çıktı sakın ol dedi aynı şekilde dikiş ayilirkende hissediyorsunuz ama acı hiçbir şekilde yok bence kendi kendinizi telkinleyip yapabilirsiniz baktınız olmuyor hemen uyutulmayı istersiniz