sayre benim de normalde 24 Aralık gözüküyor ama normal dusunuoduk bizde deneyekim diye aşılama ile oldu zaten ilk gebeliğim bu benim tansiyon da oynamalar var Dr riske atmayalım hiç dedi 19 Aralık gün verdi bugün salı kontrol var salı günü yüksek falan çıkarsa alırız dedi canım sağlıcakla alalım inşallah kucaklarimiza 🤲