gizemakay Merhabaa :) bahar baykala gidiyoruz, dogum muhtemelen can hastanesinde olacak 34 haftalıgız😊
OzgeBilim gizemakay gizemakay merhaba umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışınızdır:) ben de 30 haftalık hamileyim. Bahar hocaya gidiyorum doğum sürecinde normal veya sezeryan doğuma nasıl yaklaşıyor sizi nasıl yönlendirdi öğrenebilir miyim
Ezgi0808 Merhabaa 38 haftalığız İzmir Can Hastanesine gidiyoruz çok memnunuz🙏🏻 doktorumuzda Alim Gökhan
Kpnk22 400 ödedim cuma günü ama ocaktan sonra değişmedi değişebilir muhtemelen çünkü mesaj atıp sorduğumda Ocak ayi için 400 demisti