Aslii35 ben memnunum sekreterine ulaşabiliyorsunuz . Ona rağmen
Prof doktor kendisi ve cok tatlı onu ilk tanıdığım andan itibaren soru sormama fırsat kalmadan aklımdakı herşeyi anlattı hala da öyle cok saygıdeğer bi doktor işini severek yapıyor ama öyle her dk ulaşma sansınız yok