Merrose 1Gunes ünlü bir doçent doktordan dinledim son haftalarda değilseniz hangi tarafta yattığınız önemli değil fakat son haftalarda solunuzda yatmanızı öneriyorum dedi
Merrose 1Gunes ahh bilmem mi benim ikinci hamileliğim 18 haftadan gidiyoruz. Bazen ansızın zank diye gece uyanıyorum uyumakta zorlanıyorum.
bsra-25 1Gunes ben 37+4 üm. Sol tarafım da aşırı derece de kaburga acısı oluyor. Sanırım artık et tahriş oldu dokununca bile çok canım acıyor. Oyuzden sol tarafa doğru asla yatamiyorum. Çok canım acıyor. Hep sağ taragima yatıyorum
Dnz35 1Gunes doktorum hep sölüyor 32. Haftadan beri sol tarafına yat die bi süre sonra agrı oluor dedim saga donersn arada ama sola yatmaya çalış dedi 35. Haftadaym
1Gunes Dnz35 au inşallah alışırım sola yatmaya yatıyorum ama kalp çarpıntı sesim kulağıma geliyor uyuyamiyorum
1Gunes Nazendehanim aynısı bejimde öyle ayaklar sağda kafa solda bende bilemedim ama hep sağıma yatıyorum
Kbetul 1Gunes 35. Haftadayım artık ağırlaştım sağa yatsam sağ uyuşuyor sola yatsam sol gece fark etmeden dönüyorum zaten, bazen hafif sola yatıp bel altıma yorgan ile destek veriyorum çok rahatlatıcı oluyor 🥹
Aysunbuket24 Bende sağa yatıyorum :/ ya da sırt üstü buluyorum kendimi sola yattığımda asla rahat edemiyorum deli gibi batıyor sağa yattığımda baya iyi uyuyorum. 32 . Haftadayız umarım bişey olmaz ..