Ben de bu yatış pozisyonuna cok takılıyordum. Doktora sordum. En iyi pozisyonun sola dönük olduğunu ama buna cok da takılmamam gerektiğini söyledi. Çoğunlukla sağa dönük yatıyorum bile diyebilirim. Geceleri bazen uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum, başlarda cok endişe ediyordum ama doktor bir sorun olmayacağını söyledi. Tabii yine sırt üstü yatmamaya çalışıyorum ama çok da takılmıyorum artık