ATC Gamzelikra ben hiç bi belirtim olmadı 21+4 üm 11.hafta da bi midem bunaldı o kadar hala bi belirtimyok reglime 2-3 gün varken tesadüfen öğrendim 😂
Minikveanne Gamzelikra hiç belirtim yoktu adet öncesi klasik belirtiler vardı hasta olucam diye bekliyodum
DuyguEyupoglu Benim hiç belirtim yoktu hamile kaldığımı öğrendiğimde hatta reglime bile 3 gün vardı sabırsız olunca insan 🤭
tatlibekleyis Gamzelikra benimde yoktu canım hatta günüm 1 hafta geçti bekledim test yapmak için hala bi belirti yoktu öğrendim yine olmadı 2. Ayımda malum bulantılar başladı 🤣
Findix Hiç belirtim yoktu adetime de 4 gün vardi bir gun iş yerimde içime bir his girdi gittim erken gebelik testi aldım pozitif cıktı akşamda gidip kan verdik öğrendik 😊 Tamamen malum oldu diyebilirim
Fatmasnny Gamzelikra regl gecikmesi dışında hiçbir belirti yaşamadım. Bütün hamileliğim belirtisiz devam ediyor
deletedmom6295 Gamzelikra iki üç gün öncesinde bir kez koku hassasiyetim oldu. onun dışında da bir belirti yaşamadım.
Deletedmom429 Dun arkadasim.geldi paso sigra icio ztn gdne kdrda icti bebek muhabbti ypioduk oda bi senlk evli korundulr hapla hapi brkti dengem bozuldu diodu ilk ay adet oldu dunde bna ddi adet olmdm iki gn gvti hic bir belirtsde yoktu ve sanmipdu surkli kaynnda kalioz diodu iliski yapamioz uc kez yptk evde olrm adet ddi ama benim icimdn gecmsti iki gn oldu olmdm dynce bgn aradi beni kann vermishamileym die mujdldi tbi cok sevidnm hatta esi demis kizi arama uzulr smdi dedim yok sacmlma flk ama icimde burkulmadi dgl bnde sorn yk ama dort aydr olmuo kiz ikinci aynda hamile kaldistres ypmadi bide bna diodu takma etme fln hatta biz dedi iliskde afedrsnz ben uste oluodum biz hep ole yprz diodu bnde oyle nsl hamile kalcn demstm kalmis
Gamzelikra Benimde 8 gun gecti adetim kanda cikmadi gecen hafta piskolojkk mi acaba bilemedim bekliyorum hala kafaya takinca Olmuyo bende 1.5 Yil bekledim artik olmadigini kabullendigimiz Ay hamile Kaldim aklimizdan atmadan olmuyo Deletedmom429
Mlksdt Gamzelikra canım zaten belirtiler ilerleyen haftalarda belli oluyor 7.haftadab itibaren. İlk belirti sadece adet gecikmesi hamilelik öncesi 😊
Deletedmom429 Gamzelikra valla ben şoktaym kizda şokta birbrmze soz verdik olan soykeyckti ben o o bna tbi o bi senlk evli bn uc snlk iyi yaptnx brkmla tam yumurllr iyiken tazeykn hemen tutma ihtmli yuksktr cnki onn iki gn gcmsiyle cikmissa senin bnce hayli hayli cikar bnce guzel dusun gzl olsn kuzum rabbim hepizme nasip etsn bu guzelligi ovulayon testi aliorum suan bnde bu ay onu denycm bide cok met ettilr bakalm😊
Deletedmom429 Gamzelikra ay kuzum pardon ztn hamile kalmissn 🙈 rabbim saglicakla buyutmyi nasip etsn😊🌸
Serpiltunc Ben ayni şekilde belirtisiz kaldım hatta 8 gun geçmişti günüm ve bütün ev temizlik komidinler kaldır halılar yika ama zerre haber yok diyorum olurum aman sonra annem tesaduf test aldı ve denedim ki hamileyim bulantı uyum can çekme hicbisey yok
Tatlisanne Gamzelikra benimde belirtim yoktu tam adet günüm test yaptim iki çizgi cıktı hamile oldugumu hissetmistim ruhen 😊